سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

تعمیرات اساسی بویلر مرکز انتقال نفت یادگار امام

بویلر 2میلیون کیلو کالری شماره دو مرکز انتقال نفت یادگار امام در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه اصفهان تعمیر شد و در مدار قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ناظر تاسیسات واحد ساختمان و تاسیسات منطقه اصفهان درباره تعمیرات اساسی بویلر گفت: این بویلر به دلیل کارکرد بالا و نشتی در قسمت بدنه و تیوب ها قرار بود از رده خارج شود که با توجه به موقعیت جغرافیایی مرکز شماره 5 وسردی هوا و نیاز شدید به این دستگاه با صد میلیون ریال صرفه جویی و راه اندازی شد.

حمید جدیدی افزود: با تلاش متخصصان داخلی این منطقه، این بویلر با برشکاری بدنه، ساخت 22 عدد پد، تعمیر و تنظیم مشعل و جوشکاری بدنه، آزمايش و راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه بویلرها در مراکز انتقال نفت ، وظیفه تامین گرمایش اتاق های کنترل و مخازن ذخیره نفت خام را بر عهده دارند گفت: در مراکزی که دمای هوا در سطح پایین تری قرار دارد باعث رکود نفت خام در مخازن ذخیره می شود.

ناظر تاسیسات واحد ساختمان و تاسیسات منطقه اصفهان افزود: برای روان کردن و سهولت انتقال نفت خام نیاز به گرم کردن دارد که این کار را بویلرها در این مراکز انجام می دهند. 




انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.