سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلاکت نظامیان سعودی در مرز این کشور با یمن

شماری از نظامیان عربستان در مرزهای جنوبی این کشور با یمن کشته شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از المسیره، در جریان این عملیات که در شهر "الربوعه" در منطقه عسیر روی داد، 3 خودروی زرهی ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان نیز منهدم شده است.

در این عملیات به شمار دقیق کشته و زخمی‌های عربستانی هیچ اشاره‌ای نشده است.

ارتش یمن و کمیته های مردمی این کشور در نوامبر (آبان/ آذرماه) توانستند شهر الربوعه در منطقه عسیر عربستان را به کنترل خود درآورند.

این درحالی است که پس از آن که ارتش عربستان نتوانست شهر الربوعه را از کنترل ارتش یمن و کمیته های مردمی این کشور خارج کند، مبادرت به بمباران گسترده منطقه کرد که این امر منجر به ویرانی کامل این شهر شده است.

عربستان در فروردین ماه سال گذشته و در سکوت رسانه‌های عربی و بین المللی و با حمایت کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا و دیگر هم پیمانان عرب خود به بهانه بازگرداندن دولت قانونی این کشور، یمن را هدف حملات زمینی، هوایی و زمینی خود قرار داد.

بر اثر این حملات، یمن به کشوری کاملا ویران تبدیل شده و هزاران یمنی نیز در این حملات جان خود را از دست داده و میلیون نفر دیگر نیز آواره شدند.





انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۰۷ ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
خخخخخخخ
بعد میخواید با ایران بجنگید با یکی از چند قدرت جهانی؟
البته همونجور که اقای فدوی گفت آنچه میدانند با آنچه نمیدانند قابل مقایسه نیست ماله همینجاست شما از اینی که نشون دادیم وحشت دارید دیگه خدا به دادتون برسه وقتی قدرتو به رختون بکشیم...
مرگ بر آل سعود.