سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش تراکتوری ها به ادعای عربستانی ها

همیشه تبریز بهترین میزبان برای تیم های میهمان است

مسئولان تیم فوتبال تراکتور سازی به ادعای مسئولان تیم الهلال پاسخ دادند .

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به دنبال اعتراض فراوان و دامنه دار عربستانی ها مبنی بر بازی نکردن تیمهایشان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در کشورمان سرخ پوشان تبریزی به ادعای الهلالی ها واکنش نشان دادند . 

براین اساس با توجه به مشکلات سیاسی دو کشور ، مسئولان باشگاه الهلال با ارسال نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا در صورتی بازی می کنند که در کشور عمان یا قطر بازی به میدان بروند .

بنابه گفته مسئولان تراکتور سازی مبنی برادعای مسئولان الهلال ، این نخستین باری نیست که عربستانی ها دست به چنین اقدامی می زنند . باید عنوان کنم که ایران امن ترین کشور منطقه است و هرتیمی که به تبریزآمده است در کمال آرامش وامنیت تبریز را ترک کرده است .

این مسئول ادامه داد : در واقع فوتبال جدا از سیاست است و ما از تیم های میهمان به خوبی پذیرایی می کنیم و همیشه تبریز بهترین میزبان برای تیمهای میهمان خواهد بود  .

وی یاد آور شد : اینکه دیدار ما با تیمهای عربی در تبریز برگزار می شود یا در مکانی دیگر  در حیطه وظایف من نیست و به مسئولان فدراسیون بر می گردد . و مسئولان تصمیم می گیرند بازی بر گزار خواهد شد ویااینکه تصمیم جدیدی گرفته می شود . 

انتهای پیام /
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.