سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

دیدار استاندار قزوین با جانبازان

استاندار قزوین در دیدار صمیمی با جانبازان 70 درصد از تشکیل خانه ایثارگران در قزوین خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،همتی گفت: این خانه محلی برای گردهمایی جانبازان و حل مسایل و مشکلاتشان خواهد بود .

وی  اضافه کرد : جانبازان سمبل ایثار، مقاومت، فداکاری و از خودگذشتگی هستند و باید رشادت های آنها به نسل امروز که دفاع مقدس را ندیده اند تبیین شود.

 فریدون همتی با اشاره به انتخابات اسفندماه افزود: امروز جانبازان و خانواده معظم شهدای ما با همان روحیه جهادی دوران دفاع مقدس در تمام صحنه های دفاع از انقلاب و ارزش های آن حضور دارند و در جامعه به عنوان شاخص های بزرگ ایثار و فداکاری شناخته می شوند.

وی اظهارکرد: مردم همواره در تعیین سرنوشت خویش و حفاظت از دستاوردهای انقلاب و نظام، نقش غیرقابل انکاری داشته‎اند، به گونه ای که این مهم چه در پیروزی انقلاب اسلامی و چه بعد از آن در تمامی عرصه‎ها به اثبات رسیده است.

همتی ادامه داد: عزت و اقتدار مردم و نظام اسلامی در همه  صحنه‎ها به میزان مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‎های رای بستگی دارد که در انتخابات هفتم اسفند ماه نشان خواهیم داد که ما همیشه در پی عزت و اقتدار کشور و نظام خویش هستیم.

همتی تصریح کرد: با یک انتخابات قانونی، با شکوه، با عظمت و مشارکت حداکثری و ایجاد مجلس دهم که در کنار سایر قوا ماموریت و مسوولیت خویش را برای تعالی نظام و پیشرفت مردم دنبال بکند.

استاندار قزوین با بیان اینکه تحریم ها آخرین حربه دشمنان بودافزود: ملت ایران با داشتن رهبری هوشمند  و خانواده های ایثارگری ،معظم شهدا، جانبازان و آحاد ملت رشید دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

استان قزوین سه هزار شهید و شش هزار و 870 جانباز تقدیم کرده انقلاب کرده است .

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.