سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

تدارک عیدانه مازندرانیها

دستگاههای خدمات رسان مازندران برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازساری؛ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در ستاد خدمات سفر استان گفت: پذیرایی با غذاهای محلی در همه مبادی ورودی استان و اهدای جوایز به نخستین مسافرانی که همزمان با سال تحویل وارد استان می شوند عیدی مازندرانیها به مسافران نوروزی است.

دلاوربزرگ نیا گفت: از گردشگرانی که به مازندران سفر می‎کنند در ارتباط با وضعیت خدمات‌دهی دستگاهها و واحدهای تفریحی نیز نظرسنجی می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران نیزگفت : 70 پایگاه امداد و نجات تعطیلات نوروز به مسافران خدمات می دهند.

مهدی ولیپور از تلاش برای ایجاد فضایی برای اسکان اضطراری مسافران در کنار پایگاههای هلال احمر مازندران خبر داد افزود : چهار هزار نیروی امدادگر و اعضای جمعیت هلال احمر در این ایام به مسافران خدمات لازم را ارائه خواهند کرد.

مدیرنظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران هم گفت : گشت های مشترک نظارت بر واحدهای صنفی و اقامتی انجام می شود تا تخلفی از نظر قیمت و بهداشت مواد غذایی صورت نگیرد.

حسین اصغرزاده افزود : اجرای نظارت بر واحدها و اماکن مستقر در سواحل دریا، پارک های تفریحی ، توقفگاه ها ، اماکن زیارتی و پایانه های مسافربری از جمله اقداماتی است که کمیته نظارت و تنظیم بازار انجام می دهد .

وی از آغاز گشت های مشترک نوروزی از 15 اسفند در استان خبر داد و گفت: فعالیت این گشت ها تا 15 فروردین سال آینده ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، عیدی ، نوروزی ، امداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.