سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

نگاه دولت به محیط زیست نگاهی کلان و درازمدت است

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت:نگاه دولت «تدبیر و امید» به محیط زیست و عرصه زیست‌محیطی نگاهی کلان و درازمدت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ معصومه ابتکار در جلسه شورای اداری چابهار، افزود: توسعه منطقه استراتژیک مکران از اولویت‎های راهبردی دولت «تدبیر و امید» است، اما رعایت ملاحظات زیست‌محیطی بر هر توسعه‎ای که زیست مردم را تهدید کند مقدم‎تر است.
وی ادامه داد: به واسطه تصمیم‌های غیر علمی و معمولاً کوتاه‌مدت طبیعت کشور در وضعیت بسیار شکننده‌ای قرار گرفته است، به طوری که اگر اصولی و براساس برنامه‌ریزی‌های برنامه ششم توسعه گام برنداریم در آینده نزدیک به طور حتم عرصه زیست‌محیطی ما با ضررهای غیر قابل جبرانی مواجه می‌شود.
استاندار سیستان و بلوچستان نیز گفت: صنعت گردشگری در این استان غنی از زیست محیط‌های متنوع را نباید نادیده گرفت زیرا این مهم علاوه بر مسائل اقتصادی باعث تقویت روابط انسانی در اقوام مختلف خواهد شد.
علی اوسط هاشمی تصریح کرد: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور؛ سال 96 را سال «سیستان و بلوچستان؛ مقصد ناشناخته‌ای برای گردشگران ایرانی و خارجی» نامگذاری خواهیم کرد تا از این طریق ظرفیت‌های غنی این استان در جهان مطرح و مورد شناخت واقع شود.
انتهای پیام/

برچسب ها: نگاه ، دولت ، محیط زیست ، نگاهی ، کلان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.