سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

دستگیری سارق قطعات خودرو

سارق قطعات خودرو در شهرستان مرودشت دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت" گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان و با توجه به حساسیت موضوع، پرونده ای در این خصوص در پلیس آگاهی تشکیل و در دستور کار ویژه ماموران قرار گرفت.

سرهنگ "دلاور القاصی مهر" ادامه داد: با بررسی نحوه سرقت ها توسط ماموران پلیس آگاهی، فرضیه  ی این که تمامی این سرقت ها توسط یک نفر به وقوع پیوسته است قوت گرفت و آنان با انجام اقدامات فنی و پلیسی، تحقیقات محلی و بررسی های میدانی موفق به شناسایی سارق شدند.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی سارق با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر و جهت انجام تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال و مورد بازجویی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت" تصریح کرد: در تحقیقات و باز جویی های فنی و پلیسی از این سارق، سه فقره سرقت قطعات خودرو شامل باطری و لاستیک از وی کشف و سارق با قرار صادره روانه زندان شد.

سرهنگ "القاصی مهر" با اشاره به این که سارق قبل از انتقال به زندان خسارت مالبخاتگان را پرداخت كرد، به شهروندان توصیه کرد: هنگام پارک خودرو سعی کنید در محل های مورد اطمینان خودرو  خود را رها کرده و از پارک وسیله نقلیه تان در مناطق پرت، خلوت که دارای نور و روشنایی کافی نیست، جدا پرهیز کنید.

انتهای پیام/س
برچسب ها: دستگیری ، سارق ، قطعات ، خودرو ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.