سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضایی:

ترکیب نهایی تیم ملی مشخص شد

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: ترکیب اصلی تیم ملی در پایان هفتمین مرحله اردوی آمادگی مشخص شد.

هادی رضایی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان کرد: هفتمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته آقایان با حضور 18 بازیکن امروز به پایان رسید و ترکیب نهایی تیم عازم به مسابقات جام بین قاره‌ای چین مشخص شد.
 
وی ادامه داد: رمضان صالحی، مهرزاد مهربان،مرتضی مهرزاد، سیدحسین حسینی، مهدی بابادی،‌حسین گلستانی، عیسی زیراهی، صادق بیگدلی، مجید لشگری،آرش خرمالی، ابوالفضل اولیای، داوود علیپوریان 12 بازیکن اعزامی به این رقابت ها هستند و 6 نفر دیگر در ایران به تمرین می پردازند تا زمانی که تیم ملی از مسابقات چین بازگشت، بتوانیم اردوی آمادگی ریو را با 18 بازیکن ادامه دهیم و ترکیب اصلی ریو مشخص کنیم.
 
رضایی ادامه داد: 70 درصد ترکیب تیم ملی تغییر کرده است و 7 بازیکن برای دریافت کلاس بندی جهانی به چین می روند تا بتوانیم راحت تر ترکیب ملی را در ریو انتخاب کنیم و از کلاس بندی مورد نظر عقب نباشیم.
 
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: 12 نفر انتخابی، 17 اسفند در اردوی آمادگی نزدیک به مسابقات حاضر می شوند و 24 اسفند به چین اعزام و اولین رقابت خود را تا 27 اسفند برگزار می کنند و سوم فروردین ماه با پایان رقابت ها به ایران باز می گردد.
 
انتهای پیام/      

برچسب ها: رضایی ، والیبال ، قاره ای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.