سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئولان بی مسئولیت در قبال ورزش

تنها داشته های ورزش بیماران خاص و بهبود یافتگان از اعتیاد چند قلم لوازم ورزشی است که عنقریب است از دست برود.

اجلالی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هیئت ورزشی بیماران خاص در جنوب شرق تهران و بهبود یافتگان از اعتیاد بدلیل نداشتن جا و مکانی برای ورزش بزودی تنها مایملک خود یعنی وسائل ورزشی محدود خود را نیز با تهدید مسئولان ورزشگاه تختی از دست خواهد داد.

ورزش مهم ترین نیاز برای بیماران خاص و البته بهبود یافتگان اعتیاد است و ما با دستان خودمان این شانس را برای بهبود دوباره و برگشتن به زندگی از آنها می گیریم و هر روز هم دم می زنیم از این که ما دلمان برای سلامت جامعه می سوزد.

همایش های گران قیمت و میتینگ پشت میتینگ، که ای داد باید ورش را در جامعه رواج داد و پُز های تبلیغاتی و بالاخره ادای دلسوزان را در آوردن اما در عمل به دنبال منافع دنیوی و داستان های اداری و...

وی عنوان کرد: چند سال است که در یک مزایده توانستیم یک سالن برای ورزشکاران دارای بیماری خاص و بهبود یافتگان از اعتیاد تهیه کنیم، اما به دلیل حمایت نکردن ارگان های دولتی و هیئت استان تهران، این سالن را از دست دادیم و تمام وسایل ورزشی را که دانشگاه علوم پزشکی به این هیئت اهدا کرده بود به دلیل نبود مکان، به ورزشگاه تختی انتقال دادیم و مسئولان این ورزشگاه به ما فرصت دادن تا پایان امروز این وسایل را جمع آوری کنیم وگرنه دور ریخته می شود و تنها داشته این هیئت از بین می رود.
 
وی افزود: با وجود نامه‌های بسیار از وزارت ورزش و ریاست جمهوری مبنی بر اختصاص دادن یک سالن تمرین، با کم کاری و بی توجهی مسئولان ورزشگاه‌ها، هیچ سالنی در اختیار هیئت قرار داده نشده است و ورزشکاران به باشگاه های اطراف انتقال داده شدند و به طور غیر متمرکز ورزش می کنند.
 
اجلالی ادامه داد: 250 نفر از کارکنان و ورزشکاران این هیئت به دلیل نبود بودجه و سالن‌های تمرین، به باشگاه های اطراف رفتند و یا از انجام ورزش باز ماندن و هیئت های استان تهران با مشکلات زیادی مواجه هستند.
 
رئیس هیئت جنوب شرق تهران گفت: فدراسیون تمام تلاش خود را مبنی بر حمایت از هیئت‌ها داشته است اما از مسئولین تقاضا می کنم توجه بیشتری داشته باشیم و تنها یک سالن به ورزشکاران ما اختصاص دهند.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.