سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اینترنتی شدن به فودکورت‌ها رسید

بعد از کتابخانه‌ها و موزه‌ها، حالا نوبت رستوران‌ها و فودکورت‌هاست. سفارش اینترنتی غذا روندهای خرید از رستوران‌ها را تغییر داده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، خبر جدید اینکه امروز به لطف اینترنت می‌توانید به یک فودکورت آنلاین سر بزنید که قدرت انتخاب، سرعت و لذت خریدی جذاب از رستوران‌های باکیفیت تهران را فراهم می‌کند.

فودکورت (Food Court) یا تالار غذا، فضایی مشترک شامل رستوران‌ها و کافه‌ها در مراکز خرید، فرودگاه‌ها و دیگر مراکز بزرگ است که در آنها انواع غذاهای سنتی و فست فود همه در زیر یک سقف عرضه می‌شود و مزیت آن سیر در دنیای انواع غذاها و انتخاب سریع غذای مورد نظر است.

اما برای کسانی که دوست ندارند در ترافیک بمانند، ساده‌ترین راه، استفاده از اینترنت و تکنولوژی است و به همین دلیل چندین سایت سفارش اینترنتی غذا برای این امر راه اندازی شده‌اند، اما نسل بعدی این سایت‌ها یا همان فودکورت‌های آنلاین نیز هم‌اینک در دسترسند.

سایت سفارش آنلاین غذای ریحون را می‌توان یک نمونه فودکورت آنلاین دانست، چراکه بازدیدکننده می‌تواند مجموعه‌ای از بهترین رستوران‌های هر منطقه را با منوی عکس‌دار از غذاهای واقعی آنها ببیند و به سرعت و سادگی، غذای مورد علاقه خود را خرید کند.

سهیل علوی، یکی از بنیانگذاران ریحون دات کام در این زمینه می‌گوید: «سایت ریحون یک سایت سفارش اینترنتی غذا است، با این تفاوت که شما در آن می‌توانید غذای خودتان را با استفاده از منوی عکس‌دار غذاها که به طور اختصاصی عکاسی شده، انتخاب کنید؛ چیزی که آن را یک «فودکورت آنلاین» نامگذاری کرده‌ایم.»


هم‌اینک در ریحون صدها رستوران باکیفیت ایران عضو هستند که بازدید از آن فضایی شبیه یک فودکورت واقعی را تداعی می‌کند.

این روزها به لطف فودکورت‌ آنلاینی همچون ریحون، برای کسانی که می‌خواهند قدرت انتخاب خود در یک فودکورت واقعی را به فضای آنلاین بیاورند، دسترسی سریع و راحتی فراهم شده است.

منبع : pr
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
به نظر من که این سایت خیلی عالی بود چون همه رستوران هاش منوهای عکس دار داشتند و تصمیم گیری واسه انتخا غذا رو واسم آسون میکرد