سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری رمال در یزد

یک زن رمال در یزد دستگیر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سرهنگ رضارضایی رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد گفت: زن رمال و فالگیری را که اقدام به رمالی و دعانویسی برای افراد ساده لوح می‌کرد شناسایی و دستگیر کردند. 

رضایی افزود: با توجه به دریافت خبری مبنی بر اینکه خانمی ۷۰ ساله با استفاده از ساده لوحی برخی از افراد اقدام به رمالی، فالگیری و سحر و جادو کرده بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

وی، ادامه داد: ماموران پلیس تحقیقات خود را در محل زندگی این فرد آغاز کرده و متوجه شدند که روزانه تعداد ۲۰ الی ۳۰ نفر از شهروندان برای رفع مشکلات زندگی خود به این خانم مراجعه می‌کنند. 

رضایی گفت: ماموران پلیس متهمم را در محل زندگی‌اش دستگیر و در بازرسی از آن محل ۱۵ جلد کتب رمالی، ۲۰۰ برگ اوراق دست نوشته دعا و همچنین مبلغ ۱۳۰ میلیون ریال وجه نقد را کشف کردند. 

سرهنگ رضایی گفت: این خانم با استفاده از ساده لوحی برخی از افراد و به صورت علنی اقدام به فالگیری، رمالی، بخت گشایی، طلسم شکنی می‌کرد که گا‌ها باعث اختلاف افکنی بین زوجین و خانواده‌ها نیز شده بود. 

رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد ضمن اشاره به معرفی متهم به دادسرا گفت : شهروندان به این نکته توجه داشته باشند که این افراد هیچ کمکی به رفع مشکلات و گرفتاری‌های خانواده‌ها نکرده و باعث ایجاد اختلافاتی بین خانواده‌ها نیزمی شوند. 

انتهای پیام/ف
برچسب ها: دستگیری ، رمال ، استان یزد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.