سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات هنری به کودکان روستایی کهگیلویه وبویراحمد ارتقا می یابد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارائه خدمات هنری و فرهنگی به کودکان روستایی این استان ارتقا می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛عیسی گرجی زاده افزود: هم اکنون در چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد شامل بویراحمد، کهگیلویه، دنا و گچساران پنج مرکز فرهنگی و هنری سیار روستایی وابسته به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان وجود دارد که همگی آنها فعال هستند.
وی بیان کرد: سعی می شود که این مراکز در دیگر شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد برای خدمت رسانی فرهنگی و هنری مطلوب به کودکان و نوجوانان روستایی استان ایجاد و راه اندازی شود.
گرجی زاده اظهار کرد: تاسیس و راه اندازی کتابخانه های سیار روستایی و شهری، کتابخانه های پستی، مراکز عرضه کتاب و کانون های فرهنگی و هنری ویژه کودکان و نوجوانان در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد از وظایف اصلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد است.
وی عنوان کرد: عمل به این وظایف و انجام چنین اقدام های مهمی منجر به غنی سازی بهینه اوقات فراغت و پرورش استعدادهای خلاق و نهفته کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد می شود.
انتهای پیام /
برچسب ها: خدمات ، هنری ، کودکان ، روستایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.