سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روز دوم جام جهانی

تیم هنرمندان ایران به مصاف ژاپن می رود

تیم هنرمندان ایران با پیروزی مقتدرانه در بازی نخست خود مقابل مجارستان و با زدن چهار گل زیبا، با روحیه بالا در ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهر قشم به مصاف تیم هنرمندان ژاپن می رود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در روز دوم مسابقات جام جهانی هنرمندان و از ساعت 15 امروز 26 بهمن ماه، چهار مسابقه بین تیم های آلمان – رومانی، ایران – ژاپن، سوئد – یونان و ترکیه و مجارستان برگزار می شود.
تیم رومانی که در نخستین دوره این مسابقات موفق به کسب قهرمانی شده بود روز گذشته توانست با دو گل تیم سوئد را شکت دهد و امروز در دومین بازی خود به مصاف آلمان می رود.
تیم هنرمندان ایران نیز در نخستین دوره این مسابقات که سال گذشته در تهران برگزار شد توانست عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند.
دومین دوره این مسابقات در دو گروه الف و ببا حضور 9 تیم از آلمان، سوئد، رومانی، یونان، ژاپن، آذربایجان، مجارستان، ترکیه و ایران در ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهر قشم برگزار می شود.
افتتاحیه این مسابقات روز 24 بهمن ماه با حضور استاندار هرمزگان و مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم با نواختن سرود کشورهای شرکت کننده، اجرای حرکات نمایشی و سخنرانی استاندار هرمزگان برگزار شد.


انتهای پیام
برچسب ها: تیم ، هنرمندان ، ایران ، یاپن ، قشم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.