سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واریز کامل مطالبات چایکاران در هفته جاری

رئیس سازمان چای گفت: حداکثر شش میلیارد و پانصد میلیون تومانی باقی مانده مطالبات چایکاران در هفته جاری به طور کامل پرداخت می شود.

محمد ولی روزبهان رئیس سازمان چای در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مابقی مطالبات چایکاران اظهار داشت:

حدود 8 میلیارد تومان از باقی مانده 10 درصدی مطالبات چایکاران طی هفته جاری پرداخت شده و گفتنی است که تا کنون بیش از 130 میلیارد و 500 میلیون تومان از طلب کشاورزان پرداخت شده است.

وی افزود: حداکثر شش میلیارد و 500 میلیون تومان دیگر از مطالبات چایکاران باقی مانده که طی روزهای آینده با پرداخت سهم کارخانه ها این میزان نیز پرداخت خواهد شد.


روزبهان با بیان اینکه 67 درصد از مطالبات و 33 درصد سهم کارخانه های چای است؛ بیان کرد: دولت سهم خود را به طورکامل پرداخت کرده و امیدواریم با همکاری کارخانه ها در خصوص پرداخت باقی مانده حق السهم شان تا پایان هفته جاری مطالبات چایکاران به طور کامل پرداخت شود.


رئیس سازمان چای با اشاره به تسهیلات زراعی به چایکاران افزود: عملیات تسهیلات زراعی با تشکیل صندوق حمایت از چای انجام می شود به طوریکه چایکاران با مراجعه به این صندوق می توانند وام با کارمزد 4 درصد جهت انجام عملیات به زراعی باغات خود دریافت کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.