سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه اقتصادی کشور در گرو تولید و صادرات

نایب‌رئیس خانه معدن ایران گفت: توسعه اقتصادی کشور با نیروی انسانی متخصص ، بالا بودن توان تولیدی صنایع کشور و صادرات ارتباط مستقیم دارد.

 محمد رضا بهرامن نایب‌رئیس خانه معدن ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بخش معدن از نظر سرمایه گذاری پتانسیل بسیار بالایی دارد و این امر یک مزیت به حساب می آید.

وی در ادامه با بیان اینکه بخش خصوصی علاوه بر حفظ میزان تولید، همگام با تکنولوژی روز دنیا جلو می رود، ادامه داد: وقتی تولیدات و تکنولوژی به روز باشد قطعا دستبابی به بازارهای هدف و رشد صادرات دستیافتنی خواهد بود.

نائب رئیس خانه معدن ایران، در ادامه تصریح کرد: برای تبدیل شدن به یک بنگاه بزرگ صادراتی، جذب سرمایه گذار بسیار موثر است و در این خصوص باید زیرساخت ها آماده و مهیا باشد که گزینه آخر هنوز  به طور صد در صد مهیا نشده است.

وی درخصوص توسعه اقتصادی کشور و عوامل وابسته به آن نیز گفت: توسعه اقتصادی کشور با نیروی انسانی متخصص ، بالا بودن توان تولیدی صنایع کشور و صادرات ارتباط مستقیم دارد.

بهرامن در ادامه از نیاز ایران به واردات زغال سنگ خبر داد و عنوان کرد: باید قبول کرد که رکود توانسته تاثیر خود را داشته باشد چرا که حتی در تولید خط آخر فولاد، نبود تقاضای کافی موجب شده تا این زنجیره  با مشکل روبه رو شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.