سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

تشکیل تعاونی های کارآفرین درمهاباد برای حمایت بیشتر از شرکت های دانش بنیان

برای حمایت بیشتر از شرکت های دانش بنیان ، ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای جوانان تحصیل کرده ، شرکت های تعاونی تشکیل می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازمهاباد ، در نشستی که درمهاباد برگزار شد سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان آذربایجان غربی در سخنانی تبدیل علم به عمل و ایده به محصول را از اهداف مهم این دانشگاه برشمرد و گفت : دانشگاه جامع علمی کاربردی با همکاری سایر نهادها در مسیر بستر سازی برای کارآفرینی جوانان گام بر می دارد.

عزتی راد ، ایجاد شرکتهای تعاونی را یکی از نکات مهم و کلیدی در کمک به شرکت های دانش بنیان و کارآفرینی برای جوانان برشمرد.

بگفته ی وی ، برنامه ریزی برای ایجاد این شرکتها از یک ماه قبل آغاز شده است.

خضر زاده رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مهاباد هم یکی از مشکلات کنونی تولید کنندگان را ، نداشتن تخصص لازم و مدیریت درست خواند و افزود : اگر شرایط برای ورود جوانان تحصیل کرده ، از دانشگاه ها به مرحله تولید و کارآفرینی فراهم شود ، به موفقیت آنان منجر خواهد شد.

قادری رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت مهاباد هم این شهرستان را دارای قابلیت های مناسب عنوان کرد و گفت : در صورت سرمایه گزاری بخش خصوصی ، شاهد کارآفرینی و اشتغال زایی بیشتری برای جوانان خواهیم بود.

در ادامه ، اساتید و چند تن از دانشجویان واحد علمی کاربردی مهاباد ، هم ضمن بیان مشکلاتشون ، نظراتی هم برای تشکیل شرکت تعاونی ارائه کردند.

شرکت های دانش بنیان و شرکت تعاونی ، فرصت مناسبی برای بروز خلاقیت و ایجاد اشتغال برای جوانان فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/ف

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.