سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

رقابت 164 کاندیدا در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر

فرماندار شهرستان تبریز از رقابت 164 کاندیدا در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ شهرتی‌فردر همایش توجیهی نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر، گفت: چارچوب قانونی و حقوقی نظام اسلامی بدین شکل است که مردم در سرنوشت خویش، مداخله آگاهانه می‌کنند و برگزاری انتخابات عادلانه، اثباتی بر این ادعاست.

وی افزود: در حقیقت، مردم با حضور هرچه بیشتر و پررنگ‌تر در انتخابات، بیش از پیش می‌توانند در اداره کشور، نقش آفرین باشند. این حق مردم است که پس از تقدیم هزاران شهید گلگون کفن به آرمان‌های انقلاب اسلامی، در تعیین سرنوشت خویش نقش داشته باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: مراجعه به مردم در مدیریت کشور، لازمه مردم سالاری دینی است.

رییس ستاد انتخابات شهرستان تبریز در ادامه تعداد کاندیداهای تایید صلاحیت شده حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر را تا کنون 164 نفر اعلام و اظهار کرد: امیدواریم تمامی کاندیداها با در نظر داشتن اخلاق انتخاباتی، با یکدیگر به رقابت سالم بپردازند.

شهرتی‌فر ادامه داد: دست اندرکاران اجرایی انتخابات نیز در انجام وظیفه خود بیش از پیش دقت کرده و قانون را ملاک رفتار خود قرار خواهند داد و این مهم، مورد تاکید شخص مقام معظم رهبری است.

به گفته وی، بین اعضای هیات نظارت و هیات اجرایی، تعامل و همکاری لازم وجود دارد و این افراد توانسته اند همدلی و همزبانی را در عمل، عینیت بخشند.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.