سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین ؛

۷۲۰ میلیون دلار کالا از استان قزوین صادر شده است

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین، از صادرات ۷۲۰ میلیون دلاری کالا از استان قزوین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛از قزوین؛علی پرزحمت اظهار کرد:  از زمان روی کار آمدن دولت تدبی و امید ۷۴۸ هزار تن کالا شامل انواع پودر شوینده، شیشه، آهن آلات و فولاد، کاشی و سرامیک، کشمش  از گمرک استان قزوین به خارج از کشور صادر شده است.

پرزحمت  گفت: در این مدت ۲۱۵ هزار تن به ارزش یک هزار و ۴۸۰ میلیون ریال انواع کمپروسرهای برودتی مخصوص کولر خودرو، کنترل پنل، قطعات خودرو  وارد گمرک استان شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین خاطر نشان کرد:همچنین در این مدت ۷۵۴ فقره کارت بازرگانی صادر و تمدید شده که از این تعداد ۳۲۸ مورد صدور و ۴۲۶ مورد تمدید کارت بوده است.

وی اعزام هیئت های تجاری به کشورهای روسیه، عراق، کره جنوبی، ایتالیا و ... را از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه تجارت خارجی دانست .

به گفته پرزحمت ؛ تاکنون یازده کارگروه صادرات غیر نفتی و نشست های تخصصی با حضور نمایندگان کشورهای چین، عراق، کره جنوبی  در استان انجام شده است.

پرزحمت همچنین انجام بیش از هشت هزار و ۲۰۰ فقره ثبت سفارش به ارزش یک هزار و سیصد میلیون دلار و برگزاری ۵۰ نمایشگاه تخصصی در زمینه های الکامپ، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، توانمندیهای صادراتی را از دیگر اقدامات این حوزه اعلام کرد.
انتهای پیام/


برچسب ها: کالا ، صادر ، گمرک ، ارزش ، قزوین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.