سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیرعلی نبویان با مجموعه عروسکی «ماماهوت» می‌آید

مجموعه عروسکی «ماماهوت» به کارگردانی رزیتا غفاری با محوریت سبک زندگی در قالب ساختاری جذاب برای شبکه دو سیما تولید شده است.

رزیتا غفاری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کارگردانی مجموعه عروسکی «ماماهوت» گفت: با توجه به اینکه در گذشته کارگردانی انیمیشن کرده بودم و یک برنامه اقتصادی هم برای شبکه یک ساخته بودم؛ اما با علاقه‌ای که به کار فانتزی و عروسکی داشتم به همراه همسرم تولید مجموعه عروسکی «ماماهوت را شروع کردیم.

غفاری عنوان کرد: تصویربرداری مجموعه عروسکی «ماماهوت» مراحل پایانی خود را سپری کرده است و قرار است از اردیبهشت ماه پخش آن آغاز شود.

غفاری در خصوص حضور خود در این مجموعه تصریح کرد: اجرای برنامه را به همراه امیرعلی نبویان به عهده دارم. همچنین نبویان در کنار اجرا، نویسنده این مجموعه عروسکی بوده است.

وی در خصوص مخاطبان این مجموعه عروسکی اظهار داشت: مخاطبان آن از هشت تا 80 سال هستند. ما سعی کردیم مفاهیم سبک زندگی را به مخاطبان یاد دهیم.

غفاری خاطرنشان کرد: با وجود اینکه اولین تجربه دشوار است؛ اما متفاوت و جذاب است و اطمینان دارم بینندگان مجموعه عروسکی را دوست خواهند داشت.



انتهای پیام/



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
علی طاهری
۱۵:۲۲ ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
سلام
ناشناس
۱۹:۳۳ ۲۶ بهمن ۱۳۹۴
امیرعلی دوست داریم