سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری ؛

بابلی ها جسمشان در مازندران و دل هایشان در کرمان

در هفته بیست وششم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال مس رفسنجان میزبان خونه به خونه رده سومی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مسابقات لیگ دسته اول در هفته 26، با برگزاری 10 دیدار آغاز می شود، در کرمان و شهر رفسنجان دو تیم مس و خونه به خونه با یکدیگر دیدار می کنند.

این بازی در حالی برگزار می شود که دو تیم شرایط مختلفی را سپری می کنند، مس که بازی هفته گذشته خود را با یک گل به نفت آبادان واگذار کرده، می خواهد با نتیجه گیری در این بازی شرایط خود را سر و سامان ببخشد و در صورت پیروزی، در جدول بازیها چند پله صعود داشته باشد.

در مقابل شاگردان اکبر میثاقیان هفته گذشته یکی از حساس ترین بازی های خودرا مقابل ماشین سازی تبریز را با گل به خودی هادی شکوری در دقایق پایانی، در حالی که از حریف پیش بودند از دست دادند و نتوانستند خود را به رده دوم جدول برسانند. تیم فوتبال خونه به خونه که در نیم فصل مسابقات و شروع یارگیری چند بازیکن با تجربه و لیگ برتری را به خدمت گرفت به چیزی جز صعود مستقیم فکر نمی کند و برای رسیدن به هدف خود ، بدنبال تمامی امتیازات بازیهای داخلی و خارج از خانه است.

این بازی ساعت 14:15 در زمین چمن مصنوعی رفسنجان آغاز می شود دیدار رفت این دو تیم در هفته هفتم این مسابقات با برتری یک بر صفر شاگردان میثاقیان همراه بود.

خونه به خونه با 44 امتیاز در مکان سوم جدول و تیم مس رفسنجان با 32 امتیاز در مکان نهم جدول مسابقات لیگ دسته اول قرار دارد.

انتهای پیام /ع


برچسب ها: بابلی ، دسته ، رقابت ، کرمان ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.