سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاریار:

دبیرخانه دایمی مسابقات هنرمندان جهان در ایران ایجاد می شود

مدیرعامل باشگاه هنرمندان از سیاست گذاری برای ایجاد دبیرخانه دایمی مسابقات فوتبال 7 نفره هنرمندان جهان در ایران خبر داد.

حسین یاریار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: طراحی ایجاد فدراسیون جهانی هنرمندان جهان نیز با هدف دستیابی به برگزاری مسابقات المپیک هنرمندان نیز از سوی ایران آماده شده است.

وی با اشاره به میزبانی منطقه آزاد قشم برای برگزاری دومین دوره مسابقات جام جهانی هنرمندان، اعلام کرد: سفیران این رویداد مهم ورزشی از 11 کشور خارجی نام قشم و آوازه مهمان دوستی مردم این دیار را به کشورهای خود منتقل می کنند.

موسس باشگاه هنرمندان خاطرنشان کرد: قشم از ظرفیت های بالا برای برگزاری مسابقات ورزشی به ویژه در نیمه دوم سال دارد و باید از این پتانسیل بیش از پیش استفاده شود.

یاریار از همت بلند مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای برگزاری این مسابقات در این جزیره تقدیر کرد و گفت: آماده سازی ورزشگاه جهان پهلوان تختی در عرض چند هفته کار مهمی بود که با مدیریت مهندس مومنی امکان پذیر شد.

دومین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال هفت نفره هنرمندان با حضور 11 تیم از کشورهای خارجی و تیم منتخب هنرمندان ایران به میزبانی منطقه آزاد قشم امروز با حضور استاندار هرمزگان افتتاح و بعداز ظهر فردا با بازی دو تیم ایران و مجارستان رسما آغاز می شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.