سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو هیأت نمایندگان اتاق تهران

لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی پس از اجرای برجام

نجفی منش با تأکید بر اینکه اشتغال و رشد اقتصادی باید اولویت دولت پس از برجام باشد گفت: در شرایط جدید باید به اقتصاد مقاومتی توجه ویژه شود.

محمدرضا نجفی منش عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانان تهران در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اولویت های اقتصاد و پس از برجام گفت: دولت باید توسعه و اشتغال و رشد اقتصادی را در اولیت های خود قرار دهد.

وی با اشاره به لزوم فراهم شدن زیرساخت ها برای توسعه کشور گفت: نوسازی و توجه به زیرساخت ها مانند راه آهن، فرودگاه و هواپیما بهتر است توسط بخش خصوصی صورت گیرد تا به اجبار بهتر اصل 44 کمک شود.

عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانان تهران تأکید کرد: موضوع مهم دیگر به سرانجام رسیدن اقتصاد مقاومتی است که اگر شرایط باز تغییر کرد اقتصاد ایران ضربه پذیری کمتری داشته باشد.

وی افزود: باید با توجه به کمبود تولید و نیاز کشور به جذب سرمیه خارجی اقدام کرد ضمن اینکه در صنایعی که تا کنون نتوانستیم سرمایه گذاری کنیم اولویت ها تأمین نیاز داخل و افزایش صادرات به جذب سرمایه اقدام کنیم.

نجفی منش بهبود فضای کسب و کار و تقویت زیرساخت ها را لازم جذب سرمایه گذار خارجی عنوان کرد و گفت: باید شرایط به گونه ای تغییر کند که سرمایه گذار خارجی رغبت کند در ایران سرمایه گذاری کند.

به گفته نجفی منش شرایط باید برای پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی فراهم شود ضمن اینکه از واردات کالایی که کشور تولید می شود اجتناب کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.