سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت از برترین‌های مسابقات انتخابی اسکواش

سرمربی تیم ملی اسکواش گفت: برترین‌های مسابقات انتخابی مردان بزرگسالان اسکواش ایران به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

محمد حسین سنایی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان اسکواش مردان ایران به منظور شرکت در تورنمنت قهرمانی آسیا 2016 چین تایپه از 23 بهمن در تهران آغاز شده است.

وی افزود: 7 بازیکن در این مسابقات صادق‌پور، ملک ثابت، جعفری، اتحادی،قاصدآبادی،شکوهی، شاملی شرکت کردند که هر بازیکن 6 بازی به صورت دوره‌ای انجام خواهند داد.

وی با بیان اینکه برترین‌های این رقابت‌ها وارد اردوی تیم ملی اسکواش خواهند شد گفت: اردوی تیم ملی اسکواش به مدت دو ماه خواهد بود که از اواخر اسفند تا شروع زمان تورنمنت قهرمانی آسیا ادامه خواهد داشت و در نهایت 4 نفر به رقابت‌های قهرمانی آسیا راه می‌یابند.

سرمربی تیم ملی اسکواش مردان ایران در پایان در باره نتایج بازی‌های امروز خاطرنشان کرد: شاملی، ملک ثبات و صادقپور توانستند از سد حریفان خود عبور و به مرحله بعد صعود کنند.

به گفته سنایی در بازیهای روز جمعه 23 بهمن صادقپور، جعفری، قاصدآبادی و نوید به حریفان خود غلبه کردند. بازی‌های قهرمانی آسیا 2016 از 23 تا 26 اردیبهشت سال آینده به میزبانی چین تایپه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: اسکواش ، سنایی ، مسابقات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.