سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

همكاري مردم رمز موفقيت پليس خدمتگذار است

جانشين فرمانده انتظامي استان با اعلام اينكه پليس آماده دريافت اطلاعات مردمي است گفت : همكاري خوب مردم، رمز موفقيت پليس خدمتگذار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ مراد جعفري گفت: برقراري ارتباط تلفني مردم با مركز 110 فوريت هاي پليسي و درخواست خدمات انتظامي ، ترافيكي و امنيتي كم نظير است .

وي افزود : همشهريان فهيم و آگاه استان زنجان در اين تماس ها همواره اطلاعات ارزشمندي را در جهت حفظ نظم و ارتقاء سطح امنيت اجتماعي در اختيار پليس قرار مي دهند و همين همكاري و حمايت مردم عزيز استان اولين رمز موفقيت پليس خدمتگذار است .

وي ضمن قدرداني از مردم شريف استان تاكيد كرد: مردم از برقراري تماسهاي غير ضروري و بي اهميت با مركز فوريت هاي پليسي 110 خودداري كرده و اجازه دهند با بهره برداري صحيح از اين خط، ارتباطي مطمئني در جهت خدمت به نيازهاي فوريتي و حساس و ضروري مردم باشد.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان گفت: پليس 24 ساعته آماده دريافت اطلاعات مردمي در خصوص پيشگيري از وقوع جرائم است.

وي ادامه داد: ما هر كاري كه ميكنيم و هر زحمتي كه متحمل مي شويم براي مردم و بخاطر مردم بوده و خود ما از مردم و براي مردم هستيم .

جعفري با اشاره به تلاش پليس براي برقراري نظم و امنيت در جامعه گفت : مبارزه با سرقت ، مواد مخدر ، كنترل ترافيك ،پيشگيري از تصادفات ، مبارزه با قاچاق و ... با جديت در دستور کار پليس قرار دارد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: همکاری ، رمز ، موفقیت ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.