سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

اهتمام به سیاست توسعه ای کاریابی های استان زنجان

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با تاکید بر توسعه کیفی و کمی کاریابی های استان گفت : به سیاست توسعه ای کاریابی های استان زنجان اهتمام داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ احمد غریوی در آیین افتتاح کاریابی رستم خانی در شهرستان زنجان با تاکید بر توسعه کیفی و کمی کاریابی های استان گفت : دفاتر کاریابی بازوان اجرایی ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی هستند و موفقیت و عملکرد مناسب آنها ، در وهله اول ضمن داشتن منافع اقتصادی برای این دفاتر ، موجبات بهبود شاخص بکارگماری از طریق دفاتر کاریابی میشود .

وی با اشاره به آمار تعداد کاریابی های استان، افزود : خوشبختانه به برکت ایام الله دهه فجر اولین کاریابی بین المللی در شهرستان ابهر و هشتمین کاریابی داخلی در شهرستان زنجان افتتاح گردیدکه با این حساب تعدادکاریابی های داخلی و بین اللملی استان به 20کاریابی افزایش پیدا کرد .

غریوی گفت : آموزش مدیران کاریابی های از مهمترین برنامه های ما در عرصه توسعه کیفی میباشد و تا کنون طی جلسات ماهانه با مدیران و کارشناسان کاریابی ها ، 2 کارگاه آموزشی برگزار شده است

وی ادامه داد:واگذاری امور ، شناسایی فرصتهای شغلی و به اشتراک گذاری این فرصتها با دفاتر کاریابی و ... همگی از برنامه های ما برای ارتقآئ عملکرد این دفاتر میباشد

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان اضافه کرد :بدیهی است رعایت قانون و مقررات از خطوط قرمزی میباشد که خوشبختانه تا کنون مسئله حادی مشاهده نشده است .

این مقام مسئول افزود : با توجه به سیاستهای کلان وزارت متبوع در واگذاری امور به دفاتر کاریابی ،‌ این دفاتر نیز باید زیرساختهای سخت افزاری و نرم افزاری لازم را برای این امر مهیا سازند که در این زمنیه نیز موضوع رتبه بندی دفاتر کاریابی بر اساس ضوابط مندرج در قانون اجرایی مجازات اشتغال به حرفه کاریابی و مشاوره شغلی بدون داشتن پروانه کار مورد تاکید میباشد .

انتهای پیام/ع

برچسب ها: سیاست ، توسعه ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.