سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

لغو مجوز دو شركت خدمات مسافرتی در مشهد

معاون گردشگری ميراث فرهنگی خراسان رضوی از لغو مجوز دو شركت خدمات مسافرتی و گردشگری در مشهد و تعليق پروانه بهره برداری يک شركت خدمات مسافرتی در نيشابور خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سيد جواد موسوی گفت: مجوز فعاليت شركت خدمات مسافرتی و جهانگردی سير و سفر ثامن الحجج و دشتی كويت با توجه به بررسي عملكرد آن دو شركت و برابر بند ششم مصوبه دوازدهمين كميسيون فنی نظارت بر تاسيس و فعاليت دفاتر و شركت های خدمات مسافرتی استان و آئين نامه نظارت بر تاسيس لغو شدند.

وی افزود: اين دو شركت باید در خصوص جمع آوری تابلوی سر در و علائم و نام و نشان های موجود در زمينه فعاليت های مندرج در بند ب ماده يک اقدام کنند.

معاون گردشگری ميراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: همچنین مجوز فعاليت شركت خدمات مسافرتی و جهانگردی مهاجر شرق فيروزه با توجه به بررسي عملكرد آن شركت برابر بند پنجم مصوبه دوازدهمين كميسيون فنی نظارت بر تاسيس و فعاليت دفاتر و شركت های خدمات مسافرتی استان و در اجرای ماده 16 آئين نامه نظارت بر تاسيس و فعاليت دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی از زمان ابلاغ به مدت سه ماه لغو می شود.

موسوی افزود: طبق آئين نامه مذكور، اين شركت در زمان تعليق از هر گونه فعاليت و ايجاد تعهد جديد باید خودداری كند در غير اين صورت برابر قانون با اين شركت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.