سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

ویزیت رایگان بیش از 1هزار نفر از کارمندان دولت در اندیمشک

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک؛ با همکاری بسیج جامعه پزشکی 1 هزار و 500 نفر از کارمندان دستگاه‌ های اجرایی در این شهرستان ویزیت رایگان شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد مجیدی در این خصوص بیان کرد: در این برنامه که به مدت 2 روز و در درمانگاه شماره 3 کوی رسالت برگزار شد، مراجعه‌کنندگان مورد معاینه‌های سلامت از جمله تست قند خون و فشار خون قرار گرفتند.

وی افزود: در این طرح مراجعه‌کنندگان در صورت تشخیص بیماری برای ادامه درمان به پزشک معرفی شدند.

مجیدی خاطرنشان کرد: جامعه بسیج پزشکی شهرستان تاکنون اقدامات مختلفی را در حوزه امداد رسانی، سلامت و اجرای طرح‌های خدمات‌ رسانی در سطح شهر و روستاهای این شهرستان انجام داده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک هدف از اجرای این طرح سنجش سلامت کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهرستان را تامین سلامت جسمانی آنان عنوان کرد.

وی اذعان داشت: راه‌اندازی پایگاه‌های شهری، مراکز سلامت روستایی، احداث و بازسازی خانه‌های بهداشت روستایی از جمله طرح‌های افتتاح شده در ایام دهه‌ فجر بودند.

احمد مجیدی اظهار کرد: اقدامات خوبی با اجرای طرح تحول نظام سلامت در بخش بهداشت و درمان این شهرستان صورت گرفته و بسیاری از نیازهای ضروری مردم در این زمینه مرتفع شده است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.