سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

نیاز حل مشکلات مسیر ورودی راهیان نور و مهمانان نوروزی به خوزستان

فرماندار اندیمشک ؛ کاروان‌های راهیان نور و بسیاری از مهمانان نوروزی که از ورودی پل زال-اندیمشک به خوزستان وارد می‌شوند، به همین دلیل حل مشکلات این آزاد راه ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه  خبرنگاران جوان از اهواز، حمیدرضا گودرزی گفت: در مسیر آزادراه اندیمشک- پل زال به عنوان یکی از ورودی‌های استان خوزستان با 44 کیلومتر مسافت،  پوشش مخابراتی وجود ندارد و در این مسیر نمی‌توان از تلفن همراه استفاده کرد. همچنین هلال احمر این مسیر را پوشش نمی‌دهد و در صورت وقوع حوادث، با مشکل مواجه خواهیم بود.

گودرزی افزود: همچنین تا هفته پیش این آزادراه از امکانات اورژانس بهره‌مند نبود که به تازگی اورژانس در این مسیر مستقر و راه‌اندازی شده است.

وی بیان کرد: در آزادراه اندیمشک-پل زال مجتمع بین‌راهی رفاهی و همچنین پمپ بنزین و پمپ گاز نیز وجود ندارد و وضعیت پلیس راه نیز ضعیف است و لازم است تقویت شود.

گودرزی با بیان این که کاروان‌های راهیان نور و بسیاری از مهمانان نوروزی از ورودی پل زال-اندیمشک به خوزستان وارد می‌شوند، گفت: سال گذشته حدود 3 و نیم میلیون مسافر در قالب مهمان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور به خوزستان سفر کردند که بسیاری از آنان از ورودی پل زال به استان وارد شدند و در چنین شرایطی لازم است برای رفع مشکلات و کمبودهای این مسیر اقدام اساسی انجام شود.

وی بیان کرد: تلاش می‌شود در آستانه سفرهای راهیان نور و مهمانان نوروزی با پیگیری هلال احمر و پلیس راه و انجام اقدامات لازم، مشکلات این آزادراه رفع شود.

انتهاي پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.