سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمدی: کاستی‌های میزبانی تهرانی‌ها به خاطر کم تجربگی بود

نایب قهرمان مسابقات جایزه بزرگ تیراندازی گفت: هیئت تهران برای اولین بار میزبان مسابقات جایزه بزرگ بود کم و کاستی‌هایی داشت و دلیل اصلی آن کم تجربگی است.

محمد احمدی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره سطح برگزاری مسابقات جایزه بزرگ تیراندازی تهران تصریح کرد: سطح مسابقات از نظر کیفی و فنی خوب بود و تیراندازان بسیار خوبی شرکت کرده بودند اما چون این رقابت‌ها برای اولین بار برگزار شد کم و کاستی‌هایی داشت.

وی ادامه داد: هیئت تهران می‌توانست با همکاری فدراسیون مسابقات را بهتر برگزار کند اما از نظر امکانات تیراندازان مشکلی نداشتند.

احمدی گفت: این مسابقات از نظر داوری اندکی مشکل داشت و داورانی که در مرحله مقدماتی قضاوت می‌کردند در فینال هم حضور داشتند که اگر برنام ریزی بهتر صورت می‌گرفت مسابقات بهتر برگزار می‌شد.

وی افزود: همین که چنین مسابقاتی در کشور برگزار می‌شود برای تیراندازی بسیار مفید است و با برنامه ریزی می‌توان مسابقات جایزه بزرگ را در سطح کشور برگزار کنیم. اگر در مسابقات جایزه بزرگ تهران تیراندازانی از سراسر کشور حضور داشتند سطح مسابقات بهتر می‌شد.

احمدی گفت: امیدوارم برگزاری این مسابقات مبنایی برای مسابقات بیشتر در کشورمان باشد چون باعث جذب جوانان و نوجوانان به تیراندازی می‌شود که می‌توان به کمک همین مسابقات تیم‌های ملی بهتری داشته باشیم.

وی در پایان گفت: میزبانی هیئت تهران در برگزاری این مسابقات به عنوان تجربه اول بسیار خوب بود و اگر مشکلی داشت فقط به دلیل کم تجربگی در برگزاری مسابقاتی در چنین سطح بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.