سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبی پوشان با هت‌تریک به دنبال بازگشت به صدر

پرونده بازیهای هفته بیستم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری یک دیدار بسته می شود، آبی پوشان پایتخت به مصاف شاگردان منصوریان می روند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال نفت تهران در آخرین بازی هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ساعت 17:10در ورزشگاه تختی میزبان شاگردان مظلومی است.
 
شاگردان منصوریان هفته گذشته با شکست مقابل الجیش قطر در مرحله پلی آف از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند، براین اساس آنها با روحیه تضعیف شده به مصاف استقلالیها می روند. منصوریان در دور رفت لیگ برتر و جام حذفی مقابل تیم سابق خود نتیجه را واگذار کرد و وی دوست ندارد برای سومین بار مقابل استقلال ناکام باشد.
 
در آن سوی میدان آبی پوشان پایتخت در سه هفته متوالی پیروز نشدند اما به لطف امتیازاتی که دیگر تیمهای مدعی قهرمانی از دست دادند تا پیش از آغاز هفته بیستم در صدر جدول قرار داشتند. استقلال صدرنشینی‌اش را روز جمعه به همنام اهوازی‌اش واگذار کرد. این تیم برای بازپس گیری صدر جول به یک تساوی مقابل نفت تهران نیاز دارد.
 
جدال مظلومی و منصوریان دو مربی استقلالی در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.
الویس نانگ که در بازی رفت توانست دروازه استقلال را باز کند دیگر در تیم نفت حضور ندارد.
خسرو حیدری هم به سبب مصدومیت نمی‌تواند تیم استقلال را در این بازی همراهی کند.
 
محمدرضا اکبریان به همراه سعید قاسمی، مهدی عالیقدر و امید سعیدفر بازی را قضاوت خواهند کرد، محمد علی فروغی هم ناظر داوری این بازی است.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.