سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

آغاز ثبت‌نام در آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی

ثبت‌نام دانشگاه علوم اسلامی رضوی در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از امروز آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: دانشگاه علوم اسلامی رضوی بر اساس مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور از بین برادران طلبه و فارغ تحصیلان مراکز پیش دانشگاهی سراسر کشور برای مقطع کارشناسی و از دانشجویان دارای مدرک کارشناسی یا سطح دو حوزه برای مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.

حجت الاسلام فرزانه افزود: مقطع کارشناسی این دانشگاه شامل رشته‌های علوم قرآنی و حدیث، حقوق، فلسفه و کلام اسلامی، اقتصاد، زبان و ادبیات عربی و فقه و مبانی حقوق اسلامی است.

وی گفت: در مقطع کارشناسی ارشد نیز این دانشگاه در رشته‌های علوم قرآنی و حدیث، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق خصوصی، حقوق بین‌الملل، فقه و مبانی حقوق اسلامی، علوم حدیث، و فلسفه و کلام اسلامی پذیرای داوطلبان خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی افزود: همچنین در دوره دکتری در رشته های علوم قرآنی و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، حقوق جزا و جرم‌شناسی، حقوق خصوصی، حقوق بین الملل و فقه جزائی دانشجو می پذیرد.

حجت الاسلام فرزانه گفت: ثبت نام در این دانشگاه تا 20 فروردین در سایت www.razavi.ac.ir ادامه دارد و تاریخ آزمون دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد جمعه 24 اردیبهشت 95 و آزمون دکتری در روزهای پنج شنبه و جمعه 22 و 23 تیر سال 95 خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: این دانشگاه سال 1363 در جوار بارگاه منور امام هشتم(ع) تاسیس شد و تاکنون در مدت خدمت 31 ساله خویش 6 دوره آزمون دکتری، 10 دوره آزمون کارشناسی ارشد و 17 دوره آزمون کارشناسی برگزار کرده است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.