سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارجمند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کم‌توجهی به هنرمندان باعث افسردگی آنها می‌شود/ فیلم اولی‌ها به خوبی قاب سینمایی را شناخته‌اند

فیلم اولی‌ها با واقف بودن به قاب های سینمایی میتوان به آینده آنها امیدوار بود.

امیریل ارجمند بازیگر سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص حضور فیلم اولی‌ها و  جوان‌های تازه کار در سی وچهارمین جشنواره فیلم فجر بیان کرد: اتفاق بسیار خوبی است که جوان‌ها بسیار سریع پیشرفت کرده‌اند و اتفاقاتی که شاهدش بوده‌ایم بسیار امیدوار کننده بوده است و از طرفی می‌توان گفت خیلی خوب قاب سینمایی را شناخته‌اند.
 
وی افزود: خوشبختانه به انتخاب قاب‌هایشان به خوبی اشراف کامل دارند و می‌بایست گفت این افراد بچه‌های دیجیتال هستند و همین امر کمک به سزایی به نسل جوان کرده است.
 
ارجمند در رابطه با بخش های هنر و تجربه، سینمای حقیقت و نگاه نو بیان کرد: وجود همین بخش‌ها باعث می‌شود که اتفاقات خوبی در سینما رخ دهد و نگاه‌های تازه‌ای را در ذهنمان ایجاد می‌کند و نباید هنرمندانی که به تازگی وارد می‌شوند را در این مسیر تنها گذاشت.
 
وی درباره کیفیت آثار عنوان کرد: وقتی میتوانیم رسانه ملی را به آنها اختصاص بدهیم تا کارهای با کیفیت و توانمند را نمایش دهند. چه خوب است تا این فرصت را در اختیارشان بگذاریم تا دیده شوند.
 
ارجمند با بیان اینکه فیلم اولی‌ها راه خودشان را پیدا می‌کنند، گفت: شاهد فیلم اولی‌هایی بوده‌ایم که مخاطبان خودشان را تصاحب کرده‌اند و به همین منظور می‌توانند راه خودشان را پیدا کنند.
 
وی با اشاره به اینکه اگر کسی کار موفقی انجام دهد قطعا دیده خواهد شد، مطرح کرد: نباید فقط صرفا با این مسئله نگاه کنیم که چون امکانات کم است قطعا موفق نمی‌شویم زیرا که قطعا اگر شخصی کار خوبی انجام دهد مسیرش را به درستی انتخاب خواهد کرد.
 
بازیگر سریال «معمای شاه» درباره عواقب حمایت نکردن از سوی مسئولان عنوان کرد: می بایست مسئولان نگاه ویژه‌ای به هنرمندان داشته باشند زیرا کم توجهی باعث می‌شود تا آنها ناخود‌آگاه به سوی افسردگی بروند که این اتفاق خوش آیند نیست، چه بهتر است بستری فراهم شود تا علاقه بیشتری در وجودشان شکل بگیرد و این امر باعث بهتر دیده شدنشان بشود.
 
ارجمند در خصوص داشتن نگاه های نو در فیلم‌های با مضمون معلولان عنوان کرد: متاسفانه اینقدر درگیر زندگی روزمره‌مان شده‌ایم که خیلی وقت‌ها بعضی از مسائل مهم را فراموش می‌کنیم چه برسد در خصوص معلول‌ها. نمی‌گویم در این مورد فیلمی ساخته نشده اما تعداد آنها بسیار کم است و باید این امر فرهنگ سازی شود تا فیلم‌های خوبی در این زمینه ساخته شود.
 
انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.