سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

ملت ایران در ادامه راه امام و شهدا تزلزلی به خود راه نمی دهد

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور در شرایط حساس نشان داده که در ادامه راه امام راحل، شهیدان انقلاب و دفاع مقدس، تزلزلی به خود راه نخواهد داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ آیت الله محمدحسن اختری در آیین راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ایلام گفت: ملت ایران همانگونه که در طول 37 سال گذشته ثابت کردند در مسیر اندیشه های گرانسنگ، حیات بخش و نویدبخش امام (ره) حرکت می کنند، امروز نیز مقاوم و استوار این مسیر را ادامه می دهند.

وی افزود: برخی می خواهند القا کنند که در عقیده و اراده ملت برای ادامه مسیر امام و شهیدان تزلزل و انحراف ایجاد شده است ولی شاهدیم میلیون ها نفر در سرمای بهمن به خیابان ها می آیند و فریاد استقلال طلبی، آزادی خواهی، دفاع از مظلومان و برائت از مستکبران سر می دهند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) یادآور شد: امروز ملت ایران با پرچمداری رهبر خردمند، مدیر، شجاع و قدرتمند خود در مسیر آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهیدان به خون خفته حرکت می کند و با تمام دشواری های تحریم و شرایط اقتصادی بر عقیده و ایمان راسخ خود استوار است.

آیت الله اختری افزود: یکی از اصلی ترین شعارهای دوران پیش و پس از پیروزی انقلاب، استقلال و آزادی بود و امروز شاهدیم تنها کشوری که سرنوشت، قانون و تصمیمات اساسی خود را در چارچوب منافع ملی می گیرد، ایران است و هیچگونه نفوذ و دخالتی را از سوی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در شئون و سیاستگذاری و برنامه ریزی خود نمی پذیرد.

وی با اشاره به موفقیت ایران اسلامی در مساله برجام تاکید کرد: رهبری معظم انقلاب با هدایت های خود پشتوانه ای قوی برای تیم مذاکره کننده بودند و در سایه رهنمودهای ایشان توانستیم کشور را از این برهه حساس خارج کنیم.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) به جنایت های رژیم آل سعود در یمن نیز اشاره کرد و گفت: امروز هر جا خون مظلومی در خاورمیانه و سایر نقاط جهان بر زمین ریخته می شود دست کثیف سردمداران عربستان در ان مشاهده می شود که با پشتیبانی استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی مرتکب این جنایت می شوند.

وی در بخش انتهایی سخنان خود به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره کرد و یادآور شد: هر رای که به صندوق ها ریخته می شود تیری به قلب دشمنان است و مسیر نورانی انقلاب و نظام را مستحکم تر خواهد کرد.

آیین راهپیمایی 22 بهمن شهر ایلام همزمان با سراسر کشور از میدان 22 بهمن این شهر آغاز و راهپیمایان پس از عبور از خیابان آیت الله حیدری - چهار راه رسالت به میدان شهید کشوری تجمع کردند.

قرائت قطعنامه 13 بندی، آتش زدن پرچم آمریکا و اسراییل، اجرای سرود 1357 نفری دانش آموزان، سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل توسط راهپیمایان از برنامه های جانبی این آیین بود.

انتهای پیام/ت
برچسب ها: ملت ایران ، شهدا ، ایلام ، 22 بهمن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.