سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش قیمت بلیط سرخ ها منتفی شد

سران باشگاه لیورپول ضمن عذرخواهی از هواداران این تیم از افزایش قیمت بلیط منصرف شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اعتراض هواداران لیورپول به تصمیم این باشگاه برای افزایش قیمت بلیت‌ها برای فصل آینده، سران این باشگاه با عذرخواهی از هوادران، از موضع خود عقب نشینی کردند.
 
در جریان تساوی 2 - 2 خانگی شنبه شب لیورپول مقابل ساندرلند در چارچوب هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر، هزاران هوادار این تیم در اعتراض به تصمیم باشگاه برای افزایش قیمت بلیت‌ بازی‌های فصل آینده از 59 پوند به 77 پوند، در دقیقه 77 بازی با سر دادن شعارهایی اعتراض‌آمیز و حریص خواندن مالکان لیورپول ورزشگاه را ترک کردند. در آن بازی زمانی که هواداران ورزشگاه را ترک کردند لیورپول با نتیجه 2 بر صفر پیش بود و در دقایق پایانی با دریافت دو گل ،برد را با تساوی عوض کرد.
این اقدام هواداران باعث شد مسئولان باشگاه لیورپول در تصمیم خود تجدید نظر کنند.

مایک گوردون، رئیس شرکت سرمایه‌گذاری فِن‌وی اسپورتس گروپ (FSG) مالک باشگاه لیورپول، تام ورنر رئیس این باشگاه و جان هنری مالک لیورپول با انتشار نامه ای سرگشاده و عذرخواهی رسمی از هواداران اعلام کردند قیمت بلیت‌های فصل آینده تغییری نخواهد کرد.

این سه در نامه خود گفتند از این که توسط هواداران حریص خوانده شده اند آزرده خاطر شده اند در حالی که برعکس این مطلب درست است.ما حتی یک پنی هم از باشگاه برداشت نکرده ایم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.