سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

سخنرانی شهردار تهران در جمع مردم اهواز

شهردار تهران در پايان راهپيمایی يوم الله 22 بهمن مردم اهواز گفت: برجام اقتصادی براساس داشته های داخلی تدوين شود .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدباقر قالیباف که به عنوان سخنران 22 بهمن در اهواز حضور یافته است در جمع راهپیمایان اهوازی با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همانطور که برجام برای حل مشکلات هسته‌ای در نظر گرفته شد باید برجام اقتصادی تدوین شود که بر اساس داشته‌های داخلی تنظیم شده باشد  اگر به هر دلیلی این مشکلات را حل نکردیم یعنی بستر را برای دشمن مهیا کردیم.

وی با اشاره به دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی گفت: دشمن قبل از انقلاب با سه رویکرد با این انقلاب دشمنی کرد، نگاه نخست تطمیع مردم و مبارزان بود ، وقتی شاه دید مردم با او مبارزه می‌کنند و رژیم منحوس پهلوی، هدف قرار گرفته است خواست مردم را تطمیع کند برای همین دولت‌ها را عوض کرد و مکرر وعده می‌داد اما مردم ما دست از مبارزه بر نداشتند چرا که مردم با تمام وجود درک کردند که روحیه مبارزه باید با استکبار خارجی و استبداد داخلی ادامه داشته باشد تطمیع‌ها را نپذیرفتند و مسیر مبارزه را طی کردند.

قالیباف تاکید کرد: روش دوم دشمن تحریم بود؛ ترورها و ناامنی‌ها را در نقاط مختلف کشور کلید زدند و اوج جنایت آنها آغاز جنگ تحمیلی بود، پرچم افتخار ما در جنگ، مردم خوزستان و شهدای ما هستند از برکات دفاع مقدس ما، امنیت امروز است  تهدیدات آنها تبدیل به نمادی از استقلال و وحدت ما شد.

شهردار تهران گفت: روش سوم دشمنان با انقلاب اسلامی، ایجاد تردید و تحریف در جوامع اسلامی است و این خطر بزرگی است که پیش روی نظام اسلامی است ، دشمن در دهه ۷۰ با تهاجم فرهنگی مبارزه با ما را آغاز کرد و رهبر انقلاب در سخنرانی‌های مختلف به این تهاجم فرهنگی اشاره کردند، شما امروز ده‌ها شبکه رادیویی و تلویزیونی را می‌بینید که برای مبارزه با انقلاب کار خود را آغاز کرده‌اند و حتی برخی از آنها با پررویی به دنبال تطهیر رژیم پهلوی هستند.


وی ادامه داد: برخی می‌خواهند نتایج مثبت انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های ما را تقلیل دهند و مشکلات را بسیار بزرگ در نزد مردم جلوه دهند اینها به دنبال ایجاد اختلاف و ناامیدی بین مردم هستند.
شهردار تهران تاکید کرد: نظام سلطه و استکبار می‌خواهد خود را خیرخواه نشان دهد ، آمریکایی که تاریخش پر از جنایت علیه ایران است  ، امریکا و انگلیس خائن می‌خواهند در این مقطع از زمان خود را خیرخواه ما نشان دهند و این‌گونه به دنبال تحریف واقعیات هستند.

سخنرانی شهردار تهران در جمع مردم اهواز

وی ادامه داد: همه تلاش امریکا این است تا روحیه استکبار ستیزی را از مردم و مسئولان بگیرد، آنها برای رسیدن به اهداف خود با موضوعات هسته‌ای، موشکی و حقوق بشر با ما مقابله می‌کنند دیدید که وقتی توافق انجام شد بحث موشک را مطرح کردند.

قالیباف  ادامه داد: دشمنان ما کور خواندن ، اگر فکر کرده‌اند که ما برای حل مشکلاتمان، تن به ذلت بدهیم ما از ۱۵ خرداد تا امروز نشان دادیم تسلیم استکبار نمی‌شویم.

شهردار تهران گفت: در انتخابات پیش رو حضور حداکثری مردم سبب تحقق خواسته‌های جمهوریت نظام می‌شود و حضور ما ضمانتی برای حفظ مردم سالاری دینی است.

وی ادامه داد: شرط اول حضور ما در انتخابات است و شرط دوم انتخاب افرادی است که بتوانند وظیفه خود را با روحیه انقلابی انجام دهند و روحیه استکبار ستیزی داشته باشند.


انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.