سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت 70 درصدی ستاد نانو برای حضور شرکت‌ها در نمایشگاه‌های جهانی

حضور محصولات نانویی کشور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی، مانوری از اقتدار تکنولوژیک است که با حمایت ستاد توسعه نانو زمینه آن فراهم می‌شود.

سعید سرکار، دبیر ستاد توسعه ویژه فناوری نانو در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، نقش ستاد نانو را در تولید و معرفی محصول شرکت‌های فعال هستند، در مقاطع مختلف توسعه فناوری، سرمایه‌گذاری، تولید و ورود به بازارهای جهانی تحت حمایت‌های ستاد ویژه توسعه فناوری نانو هستند.

وی توضیح می‌دهد: ستاد نانو برای اخذ نشان استاندارد، به شرکت‌ها کمک می‌کند و اگر نیاز به آزمون محصول در آزمایشگاه‌های معتبر باشد، هزینه‌ها توسط ستاد پرداخت می‌شود. بیش از 90 درصد هزینه‌ی ثبت اختراعات در مجامع معتبر بین‌المللی نیز از طریق ستاد توسعه ویژه فناوری نانو تأمین می‌شود.

سرکار، در خصوص وام‌هایی که به شرکت‌های توانمند تعلق می‌گیرد، خاطرنشان کرد: وام‌هایی که به شرکت‌های فعال در حوزه‌ی نانو فناوری اختصاص می‌یابد، کم سود و در برخی موارد قرض‌الحسنه هستند و در بسیاری از موارد، هنگامی که محصول دستاوردی بزرگ باشد، وام‌ها به صورت تشویقی به شرکت ها واگذار می‌شوند، همچنین برای ورود به عرصه‌ی جهانی همه‌ی شرکت‌های توانمند، آن‌ها را حمایت می‌کنیم تا بتوانند در نمایشگاه‌های بین‌المللی حضور پیدا کنند.

وی اظهار داشت: حضور در نمایشگاه‌های معتبر مانوری از اقتدار تکنولوژیک کشور در حوزه‌ی نانو فناوری است و ستاد با حمایت 70 درصدی برای حضور شرکت‌ها در نمایشگاه‌های بین‌المللی، فرصت ارائه محصولات را به شرکت های فعال می‌دهد.



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.