سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

نهادینه کردن پیام قرآن درجامعه

پیام قران راباید درجامعه نهادینه کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین شایق مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد  درگردهمایی موسسات و خانه های قرآنی شهرستان اردکان  گفت: وظیفه اصلی ما این است که پیام قرآن را با روش های مختلف تبلیغ کرده و در جامعه نهادینه کنیم و این خانه قرآن ها و موسسات مردمی قرآنی هستند که بیشترین تلاش خود را در این مسیر بکار گرفتند که این عمل هم لایق تشکر و هم توجه بیشتر است.

شایق افزود : البته مسئولین باید به جای تولی گری توان مردم را بسنجند، به موسسات مردمی کمک کنند و به جای تصدی گری حمایت، هدایت و نظارت داشته باشند تا موسسات مردم نهاد قرآنی دغدغه هایی غیر از فعالیت خود در این حوزه نداشته باشند.

مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد در جهت رفع مشکلات آنها در اتحادیه موسسات قرآنی تأکید کرد و گفت: در مسیر تبلیغ و ترویج و پژوهش، ظرفیتهای بسیاری در موسسات قرآنی است که باید از آنها به درستی استفاده شود.

شایق گفت: مسابقه بزرگ قرآنی افق در جهت احیاء فرهنگ قرآنی از سوی اتحادیه قرآنی استان یزد از 12 دی ماه آغاز و تا 8 اسفند‌ماه تمدید شده است که افراد با خریداری برگه مسابقه به مبلغ 10 هزار تومان و پاسخ به سؤالات قرآنی از متن قرآن می‌توانند در این مسابقه شرکت نمایند.

مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد افزود: در حال حاضر همکاری موسسات با اتحادیه در هرچه با شکوه تر برگزار کردن این مسابقه موجب امتنان است و امیدواریم بتوانیم زحمات موسسات قرآنی را ارج نهیم.


انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.