سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان:

طرح های نوروزی از 15 اسفندماه کلید می خورد

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان زنجان گفت: چاپ و توزیع کتابچه های راهنمای گردشگران نوروزی،تهیه و توزیع بروشور حقوق مسافر و اطلاع رسانی را از برنامه های ستاد نوروزی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، دست نشان افزود: برای افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران این اطلاعات از سازمان تعزیرات حکومتی و همچنین سازمان صنعت معدن و تجارت استان پیگیری خواهند داشت.

وی در ادامه از نظارت مستمر اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان بر نرخ بلیت های پیش فروش شده خبر داد و افزود: مراکز معاینه فنی مکانیزه سنگین در ایام اجرای طرح نوروزی دایر است و به هموطنان خدمات ارائه خواهند داد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان گفت:  بیش از هشت هزار فرم نظرسنجی بین مسافران نوروزی توزیع خواهد شد.

این مقام مسئول برنامه ریزی،ارتقای سطح خدمات مسافربری، اطلاع رسانی، هماهنگی و نظارت از جمله اولویت های این طرح در این اداره کل است.

دست نشان اظهار کرد: بازدید از پایانه ها و شرکت های مسافربری در زنجان و شهرهای تابعه آن و همچنین پیش فروش اینترنتی و حضوری و تشکیل جلسه با سازمان ها و متولیان طرح های نوروزی از برنامه های دیگر اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان است.

در پایان گفتنی است طرح نوروزی از 15  اسفند ماه سال جاری به طور رسمی آغاز می شود و تا 15 فروردین ماه سال1395 ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ب


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.