سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان

اجرای رالی تور خانوادگی از سمنان تا كيش

مدیر كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: اجرای رالی تور خانوادگی در روز بیست و دوم بهمن ماه از سمنان آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسین خواجه بیدختی با اشاره به شرکت 50 خودرو دراین مرحله افزود:با برنامه ریزی به عمل آمده این خودرو ها مسیرهای سمنان، یزد، هرمزگان و كیش را طی می‌كنند.

وی با بیان اینكه مراسم اختتامیه این تور در روز بیست و پنجم بهمن ماه و در جزیره كیش برگزار می‌شود، گفت: این تور با عنوان كاروان همدلی و همزبانی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارك فجر برگزار می‌شود.

بیدختی با اشاره به اینكه این تور دومین مرحله از برگزاری تور رالی كویر در استان سمنان در سال جاری است، گفت: مرحله نخست این تور، سوم و چهارم دی ماه با عنوان كاروان"نشاط و امید" و در سطح استانی، در سمنان برگزار شد.

وی برگزاری این تورها را در ایجاد آمادگی برای برگزاری مرحله سوم و بین المللی این سلسلسه تورها موثر دانست و افزود: مرحله بین المللی این تور نیز با عنوان "صلح و دوستی" با شركت سایر كشورها در ایران و با محوریت سمنان برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این تورها را افزایش ارتباط ایران در مجامع بین المللی و در حوزه اجتماعی فرهنگی عنوان كرد و گفت: برگزاری مرحله بین المللی این تور در ایران، اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران و گردشگری كشور را به رخ جهانیان می كشاند.

بیدختی با تاكید بر استفاده از فرصت پساتحریم در كشور، اظهار داشت: باید مناطق گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری كشور در حوزه بین الملل معرفی شود و این تورها بهانه ای برای افزایش تعامل ایران با سایر كشورها باشد.

وی زمان برگزاری مرحله بین المللی تور كویر در ایران را اردیبهشت ماه سال آینده و همزمان با مبعث پیامبر صلح و دوستی حضرت محمد (ص) اعلام كرد.

استان سمنان در دامنه های جنوبی سلسله جبال البرز واقع شده است و ارتفاع استان از شمال به جنوب کاسته و به دشت کویر ختم می شود. همجواری با رشته کوه های البرز و زمین های هموار کویر شرایط اقلیمی متنوعی برای این استان بوجود آورده است به طوری که قسمت جنوبی آب و هوایی گرم و خشک، نواحی مرکزی، معتدل ، قسمت شمال شرقی آب و هوایی سرد و خشک و قسمت شمالی استان نسبتاً سرد است.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: تور ، رالی ، خانوادگی ، سمنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.