سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یخ زدگی دریاچه ها مانعی برای تمرینات قایقرانان!

یخ زدگی آب دریاچه ها در استان قزوین مانع تمرینات قایقرانان شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آب و هوای این روزهای کشور نوسانات متفاوتی را تجربه می کند و هر روز شاهد یک پدیده جوی جدید هستیم.
 
یخ زدگی آب دریاچه ها مانعی برای برگزاری تمرینات پاروزنان حرفه ای کشور شده است و به خاطر اینکه عده ای از قایقرانان سال آینده باید در مسابقات کسب سهمیه شرکت کنند این اتفاق پاروزنان را مجبور به تمرین در استخرهای سرپوشیده و تمرینات بدنسازی کرده است.
 
مهدی کاویانفر رئیس هیأت قایقرانی استان قزوین در این باره گفت: بیشتر تمرینات قایقرانان ما در دریاچه های ایوان و رودک انجام می شود اما به خاطر شرایط آب و هوایی که به تازگی هوای کشور را سرد کرده و دمای هوا به منفی 6 درجه سانتی گراد رسیده است ترجیح می دهیم قایقرانان در آب های یخ زده دریاچه ها تمرین نکنند و در حال حاضر تمرینات تیم آب های آرام لغو شده است زیرا اگر در اثر یک سانحه پاروزنان به داخل آب بیفتند با شوک مواجه شده و خطرات بعدی را به دنبال دارد.
 
وی افزود: اما تیم های کانوپولوی استان در استخرهای سرپوشیده تاکستان، قزوین و بوئین زهرا تمریناتشان را انجام می دهند.
 
کاویانفر در ادامه تصریح کرد: در رشته کانوپولو 2 تیم داریم که در بحث جذب ورزشکار هم فعالیت دارند البته در این زمینه محدودیت واگذاری استخرهای اداره ورزش و جوانان را داریم که اگر اجازه بدهند می توانیم استفاده کنیم اما اگر قبول نکنند باید مذاکراتی انجام دهیم.
 
وی یادآور شد: با توجه به شرایط جوی نامساعد مجبوریم قایقرانان را از نظر وضعیت جسمی آماده نگه داریم به همین خاطر برنامه های بدنسازی و استخر را برای آن ها مهیا کرده ایم و دیگری بحث هزینه ها است که نه حامی مالی و نه منابع مالی کافی در اختیار است.
 
انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.