سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت‌الله موحدی کرمانی در نشست بسیج دانشجویی مطرح کرد؛

چرایی حضور نیافتن لاریجانی در جلسات ائتلاف اصولگرایان/ نقاط ضعف آقای هاشمی را به ایشان گوشزد کردم

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت: من با آقای لاریجانی صحبت کردم و ایشان به بنده گفتند که من با شما هستم و هر نظری که شما داشته باشید من هم همان نظر را دارم.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله "محمدعلی موحدی کرمانی" دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در نشست 3 هزارنفره مسئولان بسیج دانشجویی سراسر کشور که امشب در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد در مورد عدم حضور لاریجانی در لیست این ائتلاف اظهار داشت: لاریجانی شخصی بزرگ و وارسته هستند اما چون وی رئیس قوه مقننه هست نمی‌توانست در این ائتلاف باشد و به همین منظور هم در جلسه شورای مرکزی ائتلاف حضور پیدا نکرد.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: من با آقای لاریجانی صحبت کردم و ایشان به بنده گفتند که من با شما هستم و هر نظری که شما داشته باشید من هم همان نظر را دارم.

وی در خصوص حضور آیت‌الله هاشمی در لیست این ائتلاف اظهار داشت: آقای هاشمی در لیست جامعه مدرسین حضور ندارند اما جامعه روحانیت ملاحظاتی را دارد و در این خصوص هنوز تصمیم نهایی توسط ائتلاف گرفته نشده است البته ایشان نقاط ضعفی داشتند که بنده این نقاط ضعف را به آقای هاشمی گفتم و ایشان نیز این مسئله را پذیرفت.

آیت‌الله موحدی کرمانی در بخش پایانی سخنانش در خصوص حضور مردم و رأی دادن به لیست جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت: جامعه روحانیت مبارز و مدرسین حوزه علمیه قم از ابتدا در صف انقلاب بودند ما باید به لیست جامعتین در انتخابات خبرگان رهبری بدهیم و همچنین باید مردم را تشویق کنیم که به این لیست رأی بدهند این کار یک وظیفه است و اگر این اتفاق بیفتد ما در نزد خداوند متعال سربلند خواهید شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.