سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

موفقیت هنرمند آذربایجانی در هشتمین سوگواره عکس مهر محرم

هنرمند آذربایجانی در هشتمین سوگواره بین المللی عکس مهر محرم حائز رتبه برتر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ مراسم اختتامیه  و معرفی برگزیدگان نهایی هشتمین سوگواره بین المللی عکس مهر محرم برگزار شد و "معصومه فریبرزی" هنرمند آذربایجانی  به عنوان برگزیده بخش ملی معرفی شد.

معصومه فریبرزی کارمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کلیبر بوده و در  بخش ملی با مجموعه عکس دسته عزاداری روشندلان منطقه ارسباران برنده تندیس مهرمحرم،  لوح سپاس ،  سفر به عتبات عالیات و مبلغ 15 میلیون ریال گردید.

 وی متولد شهرستان اهر، عضو هیئت مدیره انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر و عضو انجمن عکاسان ایران است.

برای سوگواره هشتم مهر محرم بیش از سه هزار و ٦٠٠ قطعه عکس و ١١٠ عنوان فیلم در سه بخس استانی، ملی و بین المللی به دبیرخانه این سوگواره ارسال شده بود .

آیین اختتامیه هشتمین سوگواره «مهرمحرم»  پنجشنبه شب با حضور رئیس مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل  فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان، شهردار و فرماندار سمنان ، نمایندگان هیئت داوران فیلم و عکس ، جمعی از مسوولان اجرایی و فرهنگی استان سمنان و با حضور برگزیدگان استانی،ملی و بین المللی فیلم و عکس این سوگواره در  تالار تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برگزار و از برترین ها تجلیل بعمل آمد.
 
انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.