سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

افتخار می کنیم که پدرمان از شهدای مدافع حرم است

پسر شهید سردار ستار اورنگ در آیین وداع پرشور مردم کهگیلویه وبویراحمد با این شهید والامقام گفت: شهادت برای ما امروز زیباتر از هرچیز دیگری است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ ستوان دوم پاسدار پیمان اورنگ در مراسم تشییع پدرش افزود: درست است که سایه پدر دیگر بر سر ما نیست اما افتخار می کنیم که پدرمان در راه دفاع از حریم اهل بیت (س) به شهادت رسیده است. 

وی گفت: سالها بود که پدرم بی تاب شهادت بود و امروز مرادش که همان شهادت در راه خدا و تشییع بر دست دوستداران شهدا بود، محقق شد. 

فرزند شهید اورنگ بیان کرد: تا خون در رگ ماست حافظ ولایت فقیه و رهبری هستیم و نخواهیم گذاشت دشمن چشم طمع به این مملکت داشته باشد. 
سروان پاسدار اورنگ تصریح کرد: ما برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت و حضرت زینب (س)با افتخار جان می دهیم و پدرمان نیز با این سلوک در جوار حضرت زینب (س) به افتخار شهادت نائل آمد. 

فرزند سردار شهید اورنگ با بیان اینکه جان دادن در راه دین، عزت و حرم اهل بیت علیه السلام برای خانواده شهدا افتخار بزرگی است، تصریح کرد: دشمن امروز امت اسلام تکفر یهودی و آل سعود است . 

وی از حضور پرشور و ابراز همدردی مردم کهگیلویه وبویراحمد در ادای احترام به سردار شهید اورنگ و دیگر شهدای این خطه تقدیر کرد. 
 
انتهای پیام /ع
برچسب ها: تشییع ، شهید اورنگ ، یاسوج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.