سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

بهره برداری 13 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری بیرجند

در دهه فجر امسال 13 پروزه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۷۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بيرجند؛شهردار بیرجند صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه های دهه فجر شهرداری گفت: اجرای فاز دو دریاچه مصنوعی و محوطه سازی پارک جنگلی و اطراف آن با اعتباری معادل 6 میلیارد ریال از جمله این پروژه‌ها است.

عباسعلی مدیح افزود: فاز دو جاده سلامتشامل اجرای جدول، آسفالت و تجهیزات ورزشی با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال و پل خیابان های سجاد و بهمن با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال نیز افتتاح شده است.

وی گفت: روکش آسفالت معابر سطح شهر نیز با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد و 500 میلیون تومان و احداث گلخانه مکانیزه با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

وی افزود:احداث سایبان ماشین آلات اداره خدمات موتوری شهرداری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال و آسفالت معابر خاکی سطح شهر با اعتباری بالغ بر 20 میلیار ریال نیزبه بهره برداری رسید.

شهردار بیرجند اظهار کرد: ساختمان اداری پایانه مسافربری و خوابگاه در دو طبقه با مساحت 360 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال احداث شد سیستم بارانی بلوار غفاری نیز با اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال اجرا شد.

مدیح خاطرنشان کرد: برای زیباسازی تقاطع معلم و خلیل طهماسبی و زکریای رازی اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال هزینه شده در پایانه مسافربری نیزمرمت، زیباسازی و نصب وسایل تندرستی انجام شد که اعتبار آن بالغ بر 300 میلیون ریال است.

وی تصریح کرد: سالن تطهیرمعراج (غسالخانه جدید بهشت متقین) با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال در دو طبقه و همچنین پروژه های عمرانی بهشت متقین در سطح آرامستان شامل سردابه سازی و مسقف سازی قبور و دیوارسنگی نیز به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.