سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

مبارزات ملت ایران ابهت شرق و غرب را در هم شکست

شهردار مشهد گفت: مبارزات این ملت بویژه مردم مشهد که پایگاهی محوری در انقلاب بود نه تنها حکومت طاغوت را در سایه ولایت فقیه محو کرد بلکه ابهت شرق و غرب را نیز در هم شکست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید صولت مرتضوی در مراسم پاسداشت مبارزان دوران انقلاب در مشهد گفت: این مبارزات در دوران انقلاب موجب بیداری امت های اسلامی، و فروریختن تاج و تخت شاهنشاهی شدواز سوی دیگر استقلال و اقتدار برای کشور به ارمغان آورد.

وی اظهار کرد: این اقتدار به حدی است که امروز هیچ معادله ای در جغرافیای سیاسی جهان بدون دخالت ایران اسلامی قابل حل نیست.

وی گفت: نتیجه این اقتدار است که امروز سربازان نیروی دریایی سپاه، افسران آمریکایی را که در زمان طاغوت مصونیت سیاسی داشتند در کمال حقارت به اسارت می گیرند.

مرتضوی افزود: خاطرات مبارزان دوران انقلاب باید از کتاب ها و گوشه منازل خارج شده و به نسل جوان منتقل شود.

وی ادامه داد: امروز جوانان بسیاری علاقمند و طالب دریافت این خاطرات هستند و در این راستا حوزه معاونت فرهنگی شهرداری مشهد نیز باید این بستر مناسب را برای انتقال خاطرات انقلاب فراهم کند و عزت و اقتدار امروز این ملت را با شرایط ذلت بار آن روزها و تفاوت ها به خوبی به نسل جدید منتقل نماید.

در این مراسم از خانواده برخی چهره های برجسته مبارزان روزهای انقلاب در مشهد از جمله شهیدان عبدالکریم هاشمی نژاد، حجت الاسلام کامیاب، موسوی قوچانی، مهدی فرودی، ظریف جلالی، خانواده بانو لسانی و حجت الاسلام صادقی تجلیل شد.

انتهای پیام/ت
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.