سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوزادانی که پشت میله‌های زندان بزرگ می‌شوند

دیوید کامرون که روز دوشنبه صبح درباره‌ی سیاست زندان‌ها سخنرانی خواهد کرد، تائید کرد که دولت به دنبال تغییراتی در زندان‌هاست.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، 100 نوزاد انگلیسی پشت میله‌های زندان‌های انگلستان زندگی می‌کنند. این آمار دیوید کامرون را بر آن داشت تا سریعاً خواستار بازبینی در شیوه‌ی رسیدگی به تازه مادرانی که حضانت کودکانشان را بر عهده‌دارند، شود.
 
آقای نخست‌وزیر که روز دوشنبه صبح درباره‌ی سیاست زندان‌ها سخنرانی خواهد کرد، تائید کرد که دولت به دنبال تغییراتی در زندان‌هاست. او گفت: تصور این مسئله که برخی نوزادان نخستین ماه‌ها و حتی سال‌های زندگی‌شان را پشت میله‌ها بگذرانند، واقعاً وحشتناک است.

کارکنان زندان تمام تلاش خود را می‌کنند تا شرایط مطلوبی را در چنین محیط‌هایی به وجود بیاورند. حتی در برخی واحدها اتاق‌های هوشمند ویژه‌ای وجود دارد بنابراین نوزادان می‌توانند رنگ‌ها، صحنه‌ها و حتی طبیعت را ببینند به‌گونه‌ای که هرگز دیوارهای خاکستری یک زندان را نخواهند دید.

زنانی هستند که خود بیست سال قبل در همان زندانی متولد شدند که اکنون به دلیل ارتکاب جرم در آن زندانی‌اند. به صدمه‌ای که به شانس زندگی این کودکان می‌خورد، فکر کنید.

وی در ادامه اضافه کرد: زنان بارداری که در حین گذراندن دوران محکومیت زایمان می‌کنند معمولاً برای مدتی به «واحدِ مادر و نوزادِ زندان» منتقل می‌شوند. این واحدها باید تا زمانی که نوزادان 18 ماهه می‌شوند، از آن‌ها نگهداری کنند.

 نخست‌وزیر در پایان افزود: اکنون زمان آن است که به‌صورت جدی درباره درست بودن این راهکار فکر کنیم. ما باید این چرخه را متوقف کنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۵۱ ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
واقعن تاسف اوره