سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آذربایجان شرقی؛

نشست مبلغین طرح هجرت آذربایجان شرقی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت علما علاوه بر فراگیری علوم اسلامی و تذهیب نفس خود به وسیله مطالعه بیشتر به شبهات جوانان و مردم پاسخ دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت علما علاوه بر فراگیری علوم اسلامی و تذهیب نفس خود به وسیله مطالعه بیشتر به شبهات جوانان و مردم پاسخ دهند.

آیت الله مجتهد شبستری در نشست مبلغین طرح هجرت آذربایجان شرقی با بیان اینکه از نظر متون اسلامی مقام روحانیت و علمای دین بالاتر از مقام شهداست افزود علما باید ضمن تبلیغ کلامی به وسیله تبلیغ عملی که تاثیر بیشتری دارد ؛ مردم و به خصوص جوانان را مجذوب اسلام کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را امتحانی بزرگ برای مردم دانست و افزود روحانیون باید علاوه بر دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات پیش رو بدون اینکه فردی با مصداق خاص را معرفی کنند با بیان معیارهای انتخاب صحیح ، موجب انتخاب افراد با صلاحیت شوند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین از مردم متدین و انقلابی خواست در قبال این انتخابات سرنوشت ساز خبرگان رهبری احساس مسئولیت کنند و نگذارند اقلیتی که کمی با مقام شامخ ولایت زاویه دارند سرکار بیایند.

190 مبلغ علوم اسلامی به همراه خانواده هایشان به منظور ترویج امور مذهبی ،عقاید اسلامی و مذهبی و ملی در طرح قالب هجرت در روستاها و مناطق پرجمعیت استان حضور دارند.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: تبریز ، نشست مبلغین ، علما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.