سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

افزایش پروازهای فرودگاه ایلام

رئیس گروه شرکت های بازرگانی و بین المللی حدیقه گفت: پروازهای هواپیمایی پویا از شرکت های زیرمجموعه این گروه در مسیر تهران به ایلام افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ و به نقل از روابط عمومی فرودگاه شهدای ایلام مجتبی قراییان با بیان اینکه  بر اساس هماهنگی ها و برنامه ریزی ها، از این پس هواپیمایی پویا مجری پروازهای این شرکت در ایلام است افزود: هواپیمایی پویا روزهای یکشنبه هر هفته یک پرواز از مبدا تهران به مقصد ایلام و بالعکس دایر می کند.

وی افزود: در حال حاضر دو پرواز شرکت هواپیمایی پویا در نوبت بعد از ظهر رفت و برگشت ایلام به تهران برقرار است که با دایر شدن پرواز جدید شمار پروازهای رفت و برگشت این مسیر به شش پرواز افزایش می یابد.

رئیس گروه شرکت های بازرگانی و بین المللی حدیقه با بیان اینکه  هواپیمایی پویا روزهای سه شنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 14 دو پرواز از مبدا تهران به فرودگاه ایلام با هواپیمای آنتونف انجام می دهد گفت:  پرواز جدید در روزهای یکشنبه هفته نیز ساعت 14 از فرودگاه مهرآباد عازم فرودگاه شهدای ایلام می شود و ساعت 16 همان روز ایلام را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

در فرودگاه شهدای ایلام  هر هفته 40 پرواز در مسیرهای رفت و برگشت تهران - ایلام انجام می شود.

شرکت های هواپیمایی آسمان، ماهان و پویا به عنوان مجریان پروازهای خط هوایی تهران - ایلام روزانه به طور میانگین 500 مسافر را در این دو مسیر جا به جا می کنند.

انتهای پیام/ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.