سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

نمایشگاه نگاهی به انقلاب اسلامی در نصف جهان

نمایشگاه نگاهی به انقلاب اسلامی در نگارخانه مرکزی افتتاح شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با بیان این مطلب گفت: برپایی نمایشگاه "نگاهی به انقلاب اسلامی" به مناسبت دهه فجر از جمله برنامه های این سازمان در این ایام است.

علی اکبر بقایی اظهار کرد: ارائه آثار تألیفی امام خمینی(ره)، نمایش روزنامه های مربوط به سال 57، ارائه کتاب های موضوعی مربوط به انقلاب و امام خمینی(ره)، نمایش عکس مرتبط با انقلاب اسلامی و ... از جمله بخش های این نمایشگاه است.

وی افزود: این نمایشگاه با نگاهی به انقلاب اسلامی ایران، فجر سال 57 را در قالب تصویر در نگارخانه مرکزی روایت می کند که علاقه مندان برای مشاهده آثار می توانند از روز شنبه 17 بهمن ماه به کتابخانه مرکزی مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: نمایشگاه "نگاهی به انقلاب اسلامی" تا 21 بهمن ماه در گالری شماره دو نگارخانه مرکزی واقع در خیابان باغ گلدسته میزبان شهروندان می باشد.

گفتنی است؛ بخش نگارخانه در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان به منظور ارتقای سطح فرهنگ جامعه و تلاش در برای افزایش ‏آشنایی ‏مردم با آثار هنری و حمایت از آثار هنرمندان در حال خدمت رسانی است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.