سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

یعقوب ، دنبال یوسفی است برای درمانش

یکی از دآنش اموزان محروم ریگانی بر اثر شکستگی پا از ادامه تحصیل باز مانده بود امابا کمک معلم فداکارش درمان و راهی مدرسه شد اما امسال همان پا دچار تومور شده و باز هم این دانش آموز از درس و مدرسه باز ماند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،"ی س ز" یک دانش آموز در روستاهای محروم ریگان است که امسال هم از مدرسه باز مانده است.

معلم این دانش آموز در سال 89 وقتی وارد مدرسه شد با این کودک مواجه شد که وی از ناحیه پای چپ دچار حادثه شده بود و نمی‌توانست به مدرسه بیاید.

طی سه سال که پیگیر پای این دانش‌آموز بود چندین بار عمل جراحی روی وی انجام شد تا توانست وارد مدرسه شود و تحصیلاتش را ادامه دهد.

اما طی چند روز اخیر با خبر شدیم که در پای این دانش آموز تومور بدخیمی شکل یافته است که سرطان را برای این دانش آموز رقم زده است .

"ی س ز" همان دانش آموز بی بضاعتی است که سال های قبل با کمک معلم فداکارش اقای احسان موسوی توانست ادامه تحصیل دهد اما حالا به دلیل همان فقر بازهم از درمان و مدرسه بازمانده

مادر این کودک که همسر خود را ازدست داده در خانه کوچک و حقیرانه خود چیزی برای فروش و درمان پسرش ندارد و این کودک همیشه از درد ناله می کند ناله های که باد آن را به گوش اهالی تمام روستا می رساند..

مادر وی از مردم ومسولین وخیرین خواستار کمک به فرزندش می باشد تا رنجش کمتر ودوباره راهی مدرسه شود.

شاید یوسف این کودک شما باشید.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.